Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 24 februari 2013

Nutidens levande


Även om mitt äktenskap nu är ett minne blott och historia så gillar jag det inte och är absolut inte stolt över utgången av det hela. Jag tror visst att man kan leva i ett långvarigt förhållande och vara lycklig med trohet och äkta kärlek utan att ens ha tankar på någon annan. Får kanske modernisera mina tankar lite och förstå mig på allt som påverkar våra beslut i kärlekslivet. 


För visst är det enkelt att gömma sig bakom telefonsamtal, sms och mejl
och slippa ta konflikter eller vanliga samtal.

Mycket enklare att vara otrogen via mobiler och datorer.
Kan ju hålla kontakten med sin andra kärlek
dygnet runt om man vill utan att ens äkta hälft märker det
på chatten, sms eller på en hel uppsjö av hemska datingsidor.

En dag kanske jag har glädjen att springa på en ny KÄRLEK men det får vara IRL och då ska jag vara på min vakt och vara försiktig och välja en man som verkligen vill dela KÄRLEKEN och GLÄDJE och SORG, livet ut! Kanske får jag ändå uppleva en Silverbröllopsdag i framtiden???

SOV SÖTT
&
Ta hand om varandra!








4 kommentarer:

  1. Det tror jag att Du får göra! :) En äkta kärlek är underbar, jag är tacksam varje dag för att jag har den.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du. Var rädd om kärleken! Kram♥

      Radera
  2. Hejsan! Vilken fin och tänkvärd blogg du har.
    Hittade den av en slump och brukar gå in o kolla varje dag nu..
    Önskar dig all lycka och ro i själen som finns! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul! Vad glad jag blir. Du är hjärtligt välkommen igen. Tack & Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥