Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 20 februari 2013

Slår alltid tillbaka.



Jag hatar verkligen när människor anklagar mig för att ha snackat skit. Gillar raka puckar och känner mig så kränkt när människor som absolut inte har med mig eller mitt privatliv att göra snackar en massa.

Men det finns till och med forskning som visar att skitsnack slår alltid till sist tillbaks emot skitsnackarna. Skönt att veta att man är ärlig och att man behåller saker som sagts i förtroende för sig själv då. Möjligtvis har jag väl anförtrott min man en del saker i livet, då vi var gifta, som jag har tyckt varit tunga att bära själv. Men det har ju alltid stannat mellan oss.

Kanske har det med åldern att göra att man mognar och förstår hur mycket struntprat kan skada andra.


Nu tänker jag sova på saken 
och hoppas att det snart
reder upp sig!

SOV SÖTT!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥