Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 16 februari 2013

Sorteringsbehov finnes


Jag har en stor och välfylld byrålåda med foton som ska sorteras. Visst är det smidigt att dela upp de i album som fyller de flesta foto som plåtats under året som har gått, men sen finns det speciellt stora och lyckliga händelser i livet och de vill jag gärna ha sparade i separata album.

Det är kanske bara människor i min ålder och äldre som fortfarande framkallar bilder för det var ju som bara den hur svårt det kan vara att hitta fotoalbum i butikerna på stan. Fanns bara en massa fula och plastiga album.

 Jag gav inte upp utan då sökte jag på nätet och av en händelse hittade jag en fotobutik med ett väldigt brett utbud. Gillade direkt det här fotoalbumet eftersom det var bundet som en bok och hade kraftiga pärmar. Tyckte också om att de fanns i så härliga färger.

Trend Line Pocket

Vill gärna kunna placera dem i bokhyllan och då ska albumet vara snyggt och trendigt. Sidorna är vita och det är kul när det finns rum att skriva en kul kommentar till respektive foto. Det rymmer 40 bilder och det kan vara en lagom mängd foton att sätta samman från en speciellt minnesvärd dag i livet.




2 kommentarer:

  1. Fina album. Hade också behövt sätta in i fotoalbum. Men det blir väl aldrig av eller så när barnen är stora.

    Stora varma mjuka kramar till dig från
    Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tyckte jag också. Det tar så mycket tid när man inte fixar det direkt! Du har så rätt. Tack & Kram, kära Mari!♥♥♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥