Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 26 februari 2013

Sorteringsnoja



Nu börjar jag bli trött på att sortera, papper, skor, sås-slevar och F#N och hans moster. Självklart blir det mer lättstädat i huset ju mer prylar som packas ner, men usch så kalt och inte hemtrevligt och ombonat, som jag gillar.

Har också tagit ett krafttag i både mitt huvud, mitt hjärta och på Facebook och raderat en del vänner som bara vill mig illa och verkligen gör sitt bästa för att det ska bli så. De klarar jag mig utan även om livet känns ganska ensamt i långa perioder nu så samlar jag krafter för att kunna fortsätta umgås med alla de jag älskar och beundrar. Dessutom är ärlighet och att kunna känna ett förtroende för varandra något speciellt för mig.

Kanske slutar Mr. Ångest att bråka så infernaliskt med mig om jag har färre oväsentliga människor i mitt liv som endast tillför negativ energi. Verkligen nöjd med mig själv för idag har jag tagit ett litet steg i rätt riktning, för framtiden och inte tillbaks i det som somliga vill kalla HISTORIA och som jag vill kalla äktenskapet och LIVET.

Har du gjort något 
som du är extra nöjd med idag?


4 kommentarer:

  1. Det tycker jag låter väldigt vettigt! Inte lätt att gå vidare och kunna tänka och ta beslut med livet hängandes för mycket ute i det offentliga...
    Det är lite som mottot: Innan man älskar någon måste man kunna älska sig själv först.
    Vet av erfarenhet (mer än en gång) att det tar ca ett år innan man "landar" och kan ta tag i livet ordentligt. Men det går, och ibland blir det till och med bättre...
    Stor kram till dig och Hang in there :-) <3
    Bella

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du delar med dig av din erfarenhet. Det betyder otroligt mycket för mig! Kram♥

      Radera
  2. Bort med energitjuvar!!!!!!!!!!!!!!!!!! In med människor som vill Dig väl och som älskar dig för den Du är. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, söta du! Du har så rätt! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥