Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 30 mars 2013

Bra musik igår

Två favoritlåtar  med i Lets Dance.


Nu slår man väl inte klackarna i taket som förr
utan nu är det väl händerna upp i luften som är på modet.

Men jag är en VINNARE så jag ska nog kunna lära mig de rätta takterna... 




Vad säger ni om klänningen och skorna?
Lite kortare får den ju vara, tjejer, och kanske lite högre klackar.

Har skojat med några väninnor om att jag skulle ta en pubrunda nere på stan
 iklädd
ett litet svart sexigt fodral
 med sådana där revor i som blottar
bysten och kärlekshandtagen.

Sen skulle jag stappla mig fram
nykter
 på 12 cm-klackar...

Skrattar bara jag tänker på det
och kan se det framför mig.

Vet ju inte hur man gör när man flörtar nu för tiden.
Säkert lite annorlunda tillvägagångssätt nu än för 25 år sedan.

Skulle säkert vara hur kul som helst att se mig i en annan klädstil
men en klok manlig människa sa sanningens ord till mig för någon dag sedan

Varför ändra på något som redan är bra??

Tack! Vilken komplimang...

Så jag kör på i romantikens tecken och smyckar mig med spetsar och volanger.
Men att dansa till den här pulshöjaren skulle jag inte ha något emot.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥