Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 11 mars 2013

Drömfritt

Det gör verkligen ont i mig, att jag förväntade mig så mycket av den personen, som jag en gång älskade så otroligt mycket... Hur kunde jag ha så fel?

Har sovit bort två dagar av mitt liv nu och kommit underfund med att jag inte drömmer mer. Eller så kommer jag i alla fall inte ihåg det och det kan ju vara bra om det är mardrömmar. Gäller att gripa efter allt som är positivt. Men nu åker täcket av och livet väntar på mig!

Nu är det mat med bästa sonen och sen Historia-plugg i soffan. Det gör mig verkligen glad och jag njuter i fulla drag. Livet är verkligen en berg och dalbana, känslomässigt...






4 kommentarer:

  1. Din posivitet värmer och smittar dessutom av sej <3

    Tjusig Rosa berg o dalbana hihi

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Visst är den underbar!KRAM♥

      Radera
  2. Styrke- och positivkramar till Dig! Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥