Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 27 mars 2013

Fjädrat mig

Idag har jag fjädrat mig för ett träd eller det stackars trädet fick inte bestämma ett dugg utan jag körde pang-på-stilen och vips så var det fyllt med rosa och turkosa färger. Alltid gör det någon glad som tittar förbi på gatan.

Nu får jag sätta fart för det väntas VIP-kväll på Påulander Design med massor av tjejer. Kommer att bli kul. Får se om jag gör något fynd. De har dessutom en tävling på Facebook nu så in och tävla med er, så hörs vi sen.

Tur jag blir hämtad med bil för det kanske inte skulle se så snyggt ut med min rosa cykel. Men vem vet de kanske har fixat en egen ruta till mig? HiHi!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥