Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 24 mars 2013

Glad Påsk till er alla


Påsktävling med Lilla Lustgården

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!


Nu närmar sig PÅSKEN med stormsteg, passande uttryck i Skåne idag och det är snart dags att pynta och piffa till lite i våra hem. Därför är det med stor glädje jag presenterar enTÄVLING som sponsras av


Butiken är den enda SIA outlet butiken i Sverige. Vi har alltid 50 % eller mer rabatt på alla Sia produkter.

De säljer även danska Caspari-servetter till 50 % rabatt.





Var med och tävla om följande mysiga 
PÅSKPYNT:

VINNARNA ÄR...


1. Ett underbart fågelbo
GRATTIS!
Carina/Hjo
kattarsel@live.se



2. En något trött höna
GRATTIS!
Chatarina
he-eli@online.no


3. En vårfin blomkruka
och ett doftljus
GRATTIS!
Anne-lie_66@hotmail.com

HÖR AV ER TILL MIG SÅ FORT SOM MÖJLIGT SÅ ATT JAG KAN FÅ IVÄG  ERA FINA VINSTER MED POSTEN SÅ ATT NI HAR DEM TILL PÅSK!

VAR SNÄLLA ATT SKICKA ER FULLSTÄNDIGA ADRESS TILL:

jeanette-stahl@hotmail.com

TACK TILL ER ANDRA OCH HOPPAS ATT 
NI ÄR MED NÄR VI TÄVLAR IGEN!

GLAD PÅSK!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥