Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 29 mars 2013

Långtråkig OROLIG fredag




Vaknade med feber och ont i halsen i natt, men tycker att jag känner mig bättre nu. Trist att vara hemma och göra ingenting en Långfredag som är så lång redan...

Mr. Ångest har också försökt att sänka mig flertalet gånger idag men även om jag lever med stor oro runtomkring mig så har jag besegrat honom alla gånger idag och det är jag så stolt och nöjd med. Vem hade trott att man skulle behöva lägga så mycket energi på en sådan envis herre? Jag kan lova att de gånger genom livet, som jag har hävt ur mig slentrianmässigt: ÅHHHH jag får ångest, har jag inte haft en  jä##a aning om vad ångest innebär. Men men, Livet går ju ut på att ge och ta. Nu tar jag mest, men snart ska jag nog kunna ge också...


Huset är färdigpyntat och nu kan jag inte fixa mer i min ensamhet. Påskägget är utdelat till min lilla son, på 23, som blev riktigt glad över innehållet. Han kommer ju alltid att vara mitt barn.


Nu ska jag bara fixa till lilla Nellies påskägg och presenter samt se Mara Montazami ta en svängom. Sen är det väl en legitim tid att äntra den sköna sängen sin, för imorgon blir det full fart om febern har farit sin kos. Mer kultur på Konstrundan, lämna påskägg och annat mys...




Snöflingorna är bara lite för malplacerade alltså!



 SOV SÖTT
KRAM
&
VACKRA DRÖMMAR!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥