Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 16 mars 2013

LIFE



Idag har jag varit på teatern och tittat på Anders Cösters vernissage av fotoutsällningen Life på Landskrona Teater. Det bjöds på föreläsning om Selma Lagerlöf och irländsk folkmusik mm.  Mamma förärade mig och min bror, Clifford, en riktigt god frukost-tallrik & kaffe. 

En riktigt mysig förmiddag och en otrolig utställning med vackra bilder och små finurliga texter till, som verkligen berörde och satte igång tankeverksamheten. Det gillar jag starkt!

Motiven var hämtade från Landskrona och samtidigt speglades fotografens personliga tolkning om hur livet kan gestalta sig utifrån Anders Cösters perspektiv. Intressant!




Det var en "förfest" till Landskronas kommande jubileum.





















 



 Det var så mycket dagsljus så självklart lyckades jag med att få mig själv som skugga i ett utav mina favorit-fotografier. 

Kan varmt rekommendera ett besök, Stället var fullsatt och ta chansen en lördag och kika in. Om allt går som det ska finns utställningen kvar på lördagar, fram i maj någon gång.

MYCKET NÖJE!



3 kommentarer:

  1. Tack så heeeeeeeeeeeeeeeeeemskt mycket de fina orden , så kul att det uppskattades på detta viset !!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nöjet var helt på min sida! Tack!

      Radera
  2. Tack så heeeeeeeeeeeeeeeeeemskt mycket de fina orden , så kul att det uppskattades på detta viset !!!

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥