Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 5 mars 2013

Lilla frun hämtar inspiration

 till sin kommande lya och en fin vinst i Höganäs hos Orrefors-Kosta-Boda-Factory-Outlet.









Tack så hjärtligt för den underbara vinsten
som kommer sprida mycket värme!
Det lönar sig att tävla på Fb!

En varm kram till min söta väninna som gav mig
en rejäl rundtur i hela Höganäs!!!

Nästa gång hittar vi nog på direkten. Hi Hi!

Det blev lite mer shopping men det får jag 
visa i ett annat inlägg...



2 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten :-)

    Jasså du har åkt Höganäs runt hehe, ja det är ju inte fel, kan inte ha tagit så jättelång tid, är ju inte så stort men en del fint att titta på :-)

    Ha en fin kväll!

    Kram <3

    SvaraRadera
  2. Vi hamna på lite omvägar men Höganäs är en söt stad, tycker jag! Mysigt var det.
    Kram♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥