Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 17 mars 2013

Mysmorgon

Uppe tidigt som vanligt och natten har varit väldigt orolig då jag har delat säng med Katten Prinsen som tyvärr inte mår så bra. Tror att han har fått problem med sitt gamla diskbrock, typ, igen och har ont. Får se hur det blir tills i morgon annars får vi nog besöka veterinären.

Men vi har ändå unnat oss en mysmorgon och samma rutiner som alla andra morgnar med kel och pussar och allmänt småprat. Sen är det alltid dags att ta en tur på vår lilla Bakgård. Och så vacker frosten var denna morgon Mr.Nikon fick sällskapa oss en stund...











Är inte så glad för vintern egentligen.
Men jag kan inte utan att må bra av en klarblå himmel och sol.



Ha en härlig slappedag
och ses vi inte innan
så blir det ikväll.

För då är det dags för 
PÅSKTÄVLING
på bloggen.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥