Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 31 mars 2013

Nöjd med mina insatser


Måste äta upp mig inför sommaren.
Den här bilden är från förra året då jag och min fd.make var på väg
till ett kul poolparty hos trevliga vänner.

Och nu är jag tyvärr mycket mycket smalare...





 Sedan två månader tillbaks i tiden har jag varje dag ätit youghurt med någon form av musli varje morgon och det är jag stolt över. Jag hatar att äta frukost och dricker inte mjölk. Men nu kan jag nästan medge att jag gillar det lite grann i alla fall och behöver inte tvinga det i mig mer. Mår så mycket bättre när jag tränar dagligen då.

Lite ljög jag nu för HOTELLFRUKOST är något jag gillar och kan äta i timmar. Allt står framdukat och väldigt stort utbud och massvis med frukt och nybakat bröd. Det är lyx för mig. Då tuggar jag inte avigt.

Var på Apoteket och hämtade ut medicin som varar i 10 dagar. 1112 kronor!!! Men det gör ju ingenting tänkte jag för det drabbar ju ingen fattig. Jag är ju bara en enkel ensamstående kvinna, tänkte jag....

Precis som om hon läste mina tankar så tog hon fram fyra små miniprover som jag fick som "plåster på såren" som hon uttryckte det. Först blev jag förbannad, sen kom jag på att apotekaren sätter inte priserna på medicinerna och blev full i skratt när hon sa plåster på såren i ett sjukhusapotek... liksom..
Vad hjälpte dessa små proverna mot sår eller en tom börs... Jag log och blev glad för det lilla.


Gissa hur paff jag blev när jag kom hem och skulle testa den lilla främst till vänster och den var fullkomligt tom på innehåll. Skojade Apotekaren med mig eller?


Trots stor press på mig hela veckan och mycket ångest så är jag väldigt stolt och nöjd över att jag stod redo för party med 50 tjejer då taxin väntade på mig på Skärtorsdagen.


Älskar min iPhone.


Några av de trevliga tjejerna och värdinnan själv.

Sen har jag gjort en del andra saker som jag är nöjd med
men de är lite väl privata 
så de behåller jag för mig själv.

Hoppas ni gör som jag 
och försöker 
att njuta igen den
förlorade timmen idag.

Ha en härlig Påskdag!




2 kommentarer:

  1. Hoppas du också har en trevlig påskdag.
    Stor kram!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag att du också hade, fina Mari! KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥