Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 17 mars 2013

Panik

Jag har alltid samma problem att få tag på min vardagsparfym när den börjar ta slut. I somras när vi åkte på semester till Turkiet och skulle flyga från Kastrup i Köpenhamn så var jag helt övertygad om att det skulle inte bli något problem. Deras parfymutbud är ju så maxat.

Men tji fick jag och efter en underbart mysig resa på alla sätt och vis så kände jag mig lite segerviss när vi steg in på flygplatsen i Antalya, men det blev en förlust. Ingen parfym av märket PUMA fanns att tillgå där.

Jag tycker att PUMA:s parfym luktar gott på mig då jag är en människa som doftar mycket och faktiskt har jag fått många komplimanger. Dessutom är den inte så dyr och sen gör det saken ännu bättre att den är ROSA.


Nu har faktiskt min panik stillats eftersom att jag av en slump hittade Parelle som har ett stort urval av bra hygienprodukter och parfymer för både män och kvinnor. Det finns även smink och nagellack.

De erhåller ett utbud med inte mindre än fem olika parfymer från PUMA att välja på och dessutom showergel och body lotion. Men det absolut avgörande och det som gör att jag shoppar där nu, var de låga priserna. Ta en titt! Det kan jag varmt rekommendera.





2 kommentarer:

  1. Coool!!! Tack för tipset.
    Döm om min förvåning när även jag fann saker jag ville ha.
    Handlar sällan eller ALDRIG på nätet, men hur ska jag kunna motstå när det är så mycket billigare än där jag brukar handla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul! Var så god! Visst är det en toppenbra sida?
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥