Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 19 mars 2013

Påsk med ett rosa Fabergé-ägg

Det skulle jag inte tacka nej till. Underbart vackert och fyllt med 750g chokladägg som jag fick provsmaka. Ljuvliga. Finns att köpa på Lilla Lustgården i Landskrona.







Blev också förtjust i den här udda kransen.


Skulle självklart fotograferat det snygga fönstret utifrån.
Men då fick det bli lite extra reklam i bakgrunden.

GLÖM INTE ATT TÄVLA MED
LILLA LUSTGÅRDEN!

PÅSKTÄVLINGEN
FINNS TILL HÖGER
ÖVERST
BLOGGEN.

LYCKA TILL!


2 kommentarer:

  1. De ægs indpakning er jo så smuk, at man ikke nænner at åbne og spise ;)

    Fint er på Lustgården - wow

    Ha en fin dag Jeanette

    SvaraRadera
  2. Det går säkert att tejpa eller stänga igen. Skulle vara synd om chokladen ligger och blir gammal.
    En jättefin butik!
    Kram♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥