Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 17 mars 2013

Påsktävling med Lilla Lustgården

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!


Nu närmar sig PÅSKEN med stormsteg, passande uttryck i Skåne idag och det är snart dags att pynta och piffa till lite i våra hem. Därför är det med stor glädje jag presenterar en TÄVLING som sponsras av


Butiken är den enda SIA outlet butiken i Sverige. Vi har alltid 50 % eller mer rabatt på alla Sia produkter.

De säljer även danska Caspari-servetter till 50 % rabatt.





Var med och tävla om följande mysiga 
PÅSKPYNT:


1. Ett underbart fågelbo



2. En något trött höna


3. En vårfin blomkruka
och ett doftljus

Tävlingsregler:

1. Gilla Lilla Lustgården på Facebook HÄR!
2. Skriv en kommentar om vilket pris du gillar mest och så klart     din mejladress/namn!
3. Dela inlägget på Facebook! (Klicka på Fb-ikonen längst ner i inlägget)!

LYCKA TILL!
TÄVLINGEN
avslutas söndag
den 24/3
kl.20.00!








59 kommentarer:

  1. Åh så kul med tävling,så klart att jag e med.I vårt "kacklande",kvittrande hem hade det fina fågelboet hade passat.
    falt.asa@bredband.net

    SvaraRadera
  2. Påsk är vår! Men idag tvivlar jag... stormen river... Då blir jag lycklig av så fina saker att förgylla hemmet med!

    Svårt val: Ägg - symbolen för liv och kraft? Eller: En härligt vilande höna? Jag måste säga att bägge behövs för balans i tillvaron just nu! Jag behöver bägge! ;) Kör med dubbellott! :-)

    Kram Ingrid
    ingridleppanen@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Ohhh vad kul :)

    Jag önskar mig en blomma och ett doftljus.... Behövs nu när det blåser och man stänga in sig för att undvika att blåsa bort :)

    Eleonor

    e_wramfelt@Hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Skulle gärna vilja vinna den trötta hönan! Jag känner vissa likhter för tillfället! Påsklov nästa vecka det kunde inte komma lägligare!/Kram
    67camilla@bredband.net

    SvaraRadera
  5. Chatarinamars 18, 2013

    Den søta hønan var ju bara så søt.Och om jag vinner den så får den heta Agda som jag gør i andra namn. Då är vi iallafall två som heter det i världen ;)

    Chatarina

    he-eli@online.no

    SvaraRadera
  6. Gillar ALLA priserna. Så jag blir glad vilket jag än vinner! Trevligt med en tävling igen!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Åh, detta är tävlingen för mig, jag som älskar påskpynt!
    Svårt att välja mellan allt det fina, måste dock tyvärr
    utesluta fågelboet, katterna skulle älska det lika mycket
    som jag, suck! Sen är det lite svårt att välja, blomma/doftljus
    eller trötta hönan? Själv känner jag mig/ser ut som en, efter
    alla mina behandlingar! Så skulle jag ha den stora turen att
    bli en av vinnarna så önskar jag mig blomma/ljuset!
    Ha det riktigt gott önskar Marie L-m

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Doftljus o kruka hade blivit galant här hemma !!!Anne-lie_66@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Så kul jag är me en trött höna skulle jag vilja vinna för den ser ut som mej. christina olsson Pluppelina2@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Åh så fina påskpynt!!, jag tycker att fågelboet var allra finast!! :) jag behöver fylla på med lite nytt påskpynt, för min äldsta flicka som bor i Madrid var här och tjatade till sig en del av det jag hade för att de inte pyntar som vi till påsken nere i Spanien, och hon vill gärna att hennes lilla pojke ska få ta del av de Svenska traditionerna, och det är ju så klart en mormor glad för!! :) men nu blir det att inhandla lite nytt. Hoppas på turen!!
    Christina Frisberg frisanpoxy@hotmail.se
    PUZZILAGO SÅ HÄR TILL PÅZKEN!!!! :)

    SvaraRadera
  11. Hejsan!

    Doftljus och blomma skulle jag vilja vinna, väldoft sprider sig i min hydda,aromer från blommor ska rummet krydda!

    Delat din tävling på facebook
    Hoppas ni på tur :-)
    Lots of Love
    Emelie

    SvaraRadera
  12. Glömde mejladress jukebox@live.se

    SvaraRadera
  13. Vackra påskpynt! perfekt för mig som nu bor själv och inte har en enda fjäder till påsk! ekonomin är heller inte den bästa som student.
    Jag älskar nummer 1! så vacker!
    jag har gillat och delat på facebook!
    stor påskkram!
    /Gabriella Ekdahl från Uppsala
    pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Tack för en trevlig blogg!
    Jag gillar och delar på FB alias: Petra Christensen
    mejl: gnuttisen@hotmail.com

    Jag blev helt kär i den trötta hönan,
    på vårt påskbord skulle den bli den vackraste bönan,
    så härligt trött och underbart läcker,
    & vad många skratt den istället för ägg kläcker,
    så nu jag håller mina tummar och tår,
    & hoppas att vi den trötta hönan till påsk får!

    SvaraRadera
  15. Vilken underbar tävling
    Anita Söllwander
    anita.sollwander@spray.se

    Ett underbart fågelbo vill jag vinna så kanske våren till skåne ska finna

    SvaraRadera
  16. Jag önskar mig en blomkruka och en doftljus.
    Dimitra Kolia
    circoxpander@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. 1. Gillar

    2. Hönan är min favorit :D

    3. Delat - Facebook namn - Britta Högström

    Utan mellanslag t h o t@hotmail.se

    Kram och Glad Påsk!

    SvaraRadera
  18. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb.sida (Carina Gerdin).
    Fågelboet vill jag gärna vinna....;)
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  19. Hej

    Jag är gärna med och tävlar, alla vinsterna är väldigt fina men jag fastnade för den lilla mulliga vårtrötta hönan, precis så känner jag mig också. Hon skulle inte bara få vara framme till påsk utan hela året.

    Gillat på fb har jag gjort

    mvh
    Charlotta hellström
    lottahellstrm@yahoo.se

    SvaraRadera
  20. Jag gillar bäst blomkrukan och doftljuset

    Har gillat på FB

    s_ilkert@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är med och tävlar. :)
    Gillar det sista priset mest; en vårfin kruka och ett doftljus!

    Har gillat och delat tävlingen på facebook och google med. :)

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag är med!

    - Har gillat på Facebook (Sara Kramer).
    - Om jag vinner så skulle jag gärna vilja vinna blomman och doftljuset.
    - Har delat tävlingen offentligt på Facebook.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  23. Sofie Rosénmars 21, 2013

    Nr 3 önskar jag att vinna :-)
    Har delat tävlingen och gillat på fb( sofie Rosén)
    Min mailadress Sofiero82@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Hej
    jag är med
    min önskan nummer 3 älskar blommor samt ljus
    hoppas på tur
    gillat och delat på min fb
    Titti skarp

    SvaraRadera
  25. Klart att jag vill prova lyckan! Jag önskar mig en blomma och ett doftljus! Jag gillade deras FB sida som nummer 150 och har delat!

    SvaraRadera
  26. Vilken underbart fin höna :) Den hade jag gärna vunnit. Gillar sidan och delar tävlingen på min Facebook, Caroline Göransson. Stihligt@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är med och tävlar!
    Jag skulle vilja vinna den underbara kransen (bild 1)!
    Underbara kreaktion!
    elinhansen@hotmail.se

    SvaraRadera
  28. skulle vara toppen, för den här tydligtvis enda tuppen, att som påskpynt få
    en kruka, och därtill ett aromatiskt ljus, det skulle skapa riktigt påskmys i mitt hönsahus!

    gillar och delar o sådär naturligtvis

    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Åh, så fina! Jag väljer trötta hönan! Så söt!
    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
    Jag har delat på FB!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Nu mitt i snöyran längtar man ju intensivt efter något riktigt vårligt att pryda hemmet med. Och precis lagom har Mrs Jeanette den här härliga tävlingen! Allra helst skulle jag vilja vinna vinst nr 3, den fina krukan som jag vill plantera vårblommor i, och doftljuset.
    Gillar och har delat (Ingegerd Rönnlid)
    i.ronnnlid@gmail.com

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥