Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 29 mars 2013

Vackra tavlor & glada snygga Påskkärringar


Femtio tjejer samlades igår hos Jannicke Larsson som har Galleri JiL i Borstahusen, Landskrona. Det var så kul och så hög ljudnivå att idag är halsen alldeles raspig. Men det är det värt.

Den här blev min absoluta favorit i årets utställning.
Vacker, rogivande men med de läckra röda rosorna som får mig
att känna glädje.





De här tre målningarna är så underbara när de hänger tillsammans.


Gillar det lite "råa" måleriet.


Självklart bjöds det på mingel, snack & snacks i överflöd.






Hade inte turen det här året att vinna någon tavla
men skam den som ger sig.

Bara att välja ut en enda av Jannickes verk kan ge vem som helst "huvudbry"!

Sen serverades det god mat & dryck & kaffe med smarrig choklad till.

Tack så hjärtligt för din inbjudan!
Det är en ära att få komma hem till dig!

Lycka till med din utställning i ditt galleri på 
Konstrundan!

Gör gärna ett besök i helgen hos
Jannicke Larsson!
Kopparstigen 126161 Landskrona






2 kommentarer:

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥