Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 16 mars 2013

Vad är det som händer?

Avslutade fredagskvällen med en mysig stund i duschen och tog hand om mig själv. Upptäckte då något väldigt märkligt. Gillar Fructis schampo och balsam. Jag hade väldigt dov belysning och vet ni vad jag kom på? 



När jag njutit av strilande varmt vatten en stund så var det dags att tvätta håret och tror ni att jag kunde läsa på flaskorna vilket som var schampo eller balsam. Nej, fick kliva ur duschen och öka ljuset. Läsa på flaskorna och in igen. Blött över hela golvet och precis nystädat...

Började att fundera på om det kunde ha med min syn och "höga" ålder att göra. Blev orolig en stund, men sen när jag var färdigtvagad så kom jag på att det hade så klart inte med mig att göra alls...

Visst är jag bra på att hitta på fantasier och då kom jag fram till att hur kan de som designar dessa flaskor sätta grön text på en grön flaska??? Det var ju givetvis det som var felet! Hihi! Men kanske är det dags för Mrs.Jeanette att ta med sig läsglasögonen i duschen... 


8 kommentarer:

  1. HAHA...den tanken har jag själv haft..simmarglasögon med styrka är kanske något att uppfinna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kul! Det är en bra idé! KRAM♥

      Radera
  2. Hihi I know that feeling;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att det inte bara är jag... KRAM♥

      Radera
  3. Klart det är fel på flaskan!

    Å vad gäller kommentaren från Lotta, så kan jag berätta att det redan finns simglasögon med styrka :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Kanske en bra julklapp? KRAM♥

      Radera
  4. Haha ser det framför mig: en kvinna spritt språngande naken tar på sig glasögon för att läsa på flaskan i duschen ;-)
    Ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att jag roar dig...hihi. Detsamma! KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥