Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 23 mars 2013

Väninnemys

GOD MORGON!


En fantastisk morgon med en värmande sol och superblå himmel. Passar perfekt eftersom jag ska iväg till Lund för massor med väninnemys. 
Fönstershoppning, en god fika eller lunch och tonvis med prat och skratt. Nu blir det duschen och sen när frun är klar, tar ju en timme eller två nuförtiden, en och annan rynka som ska döljas och då så bär det av. Känner mig förväntansfull och pigg och glad.


4 kommentarer:

  1. Åh, din sprudlande energi smittar verkligen av sig! Önskar dig en underbar dag med din väninna. Skratt är den bästa medicinen. Kör på bara! Stor kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev en fantastisk dag! Tack så hjärtligt, kära Tammy!
      Kram♥

      Radera
  2. Härligt! :) Hoppas din dag blev underbar!
    Det blev min, fast jag har inte fönstershoppat och umgåtts, utan varit ute i naturen alldeles själv. :)
    Men sedan har jag förstås umgåtts lite också. - Lagat mat tillsammans med min dotter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då fick vi ha en bra dag båda två och det gör mig glad, fina Karin!
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥