Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 20 mars 2013

Vintern rasar...

Nu tänker jag beställa lite härliga tidskrifter och fira Vårdagjämningen även om våren känns långt borta. Är så sugen på att sitta på en bänk i en park och sola, köpa något färgglatt klädesplagg eller börja fixa med mina blommor. Bjuder på lite fina erbjudanden och tänker drömma mig bort i dessa och längta ännu mer efter våren och sommaren. Mina älskade favo-årstider.

TROR ATT JAG VÄLJER "ALLT OM TRÄDGÅRD" 3 NUMMER FÖR 59:- OCH SOFIS MODE 3 NUMMER FÖR 59:-. VILKEN LYCKA. FINNS MASSOR MED ALTERNATIV.

Det här är en prischock kampanj från Tidningskungen och den avslutas redan imorgon, Torsdag den 21 mars, så passa på!

Det är inga bindningstider, inga extra kostnader och ingen frakt!         MYCKET NÖJE!

DET ÄR BARA TILL ATT KLICKA IN PÅ ANNONSERNA!



2 kommentarer:

  1. Oh my goodnеss! Amazing artiсle dudе!
    Thаnks, However I am having troubles with your RSS.
    I don't understand the reason why I cannot join it. Is there anyone else having similar RSS problems? Anyone that knows the solution can you kindly respond? Thanks!!

    Feel free to visit my site: moon travel guide

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥