Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 1 april 2013

Att uppvakta sig själv

Ensam och nyskild och ingen som uppvaktar är en ful ovana tycker jag. Älskade att få blommor och små presenter. Men jag är väl inte en sämre kvinna än att jag kan uppvakta mig själv.

Så i veckan som gick blev det ett besök hos Påulander Design på deras VIP-kväll. Och då startade jag en ny vacker vana och såg till att uppvakta mig själv ordentligt, för det är jag värd, fortfarande.


 Trevlig & glad personal.

 Bjöd på mycket GOTT!

Min kära väninna Stina i full fart!


Önskar mig! Men det får bli nästa gång då det var enbart till mig
och inte till mitt hem som gällde den här kvällen.



Rosa och Rosa och Rosa!
Snacka om att det väckte mina
vår och sommarkänslor till liv. 


 

Sen slog jag till och köpte väskan från Cream
 som jag suktat efter 
hur länge som helst.
Vackert rosa mjukt skinn
med flera praktiska fack
och 
till och med
Mr. Nikon
får plats.

Alltid skönt att ha sällskap när man ska ut.


Sen vet jag inte riktigt och låtsas som om jag inte minns
hur en snygg cerise sommarklänning, Love Forever
och ett par svarta snygga 
skinnboots från by Burin (70% rabatt)
hoppade ner i min påse,
men supernöjd var jag när jag kom hem.

En trevlig kväll då jag för första gången under 
låååååååång tid
gav fantastiska gåvor
och 
tog hand om bara
mig
SJÄLV!

Tack alla på Påulander Design, Landskrona
för en underbart trevlig & mysig kväll!

Tack, Stina för en kul kväll!







4 kommentarer:

  1. Så härligt att uppvakta dig själv. Det skulle jag också behöva göra.

    Det är du väl förtjänt, Jeanette.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får inte glömma bort sig själv. Tack, det är du också! KRAM♥

      Radera
  2. Fina var ni innan du och Stina, men ni blev extra fina nu med era fina inkop! ;)
    kul att se er! Kram Jannicke

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma, och du var fin som alltid, du också! Tack & KRAM♥!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥