Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

tisdag 9 april 2013

Dagens ryck!

Efter mitt tandläkarbesök idag fick jag världens ryck och spatserade rakt över gatan och in på en frisörsalong. Drop in!

Underbart trevlig och proffsig personal som förstod mitt problem med nacken och att jag inte kan böja huvudet bakåt när håret ska tvättas. Det fixade de galant då jag fick sitta på knä på stolen och böja huvudet framåt och det fungerade jättebra.

Sen blev mitt hår både kortare och uppklippt och  genomklippt och mjukare och vackrare. Fixades av en fantastiskt proffsig tjej som hette Reem på Salong Figaro, i Landskrona.


En fundersam blick då jag inte kände igen mig själv i spegeln.

Eftersom jag inte unnat mig att gå till frissan på sju år så var det hög tid att få håret genomklippt. Priset är oslagbart 150 kronor. Och om du tecknade dig som medlem gratis. Du lämnar ditt namn och telefonnummer så får du samma låga pris varje gång. Otroligt!


Nöjd och belåten!

Nu måste jag se till att vårda mitt hår bättre. Så därför fick jag köpt med mig Morrocanoil hem också.




Rekommenderar varmt ett besök hos







6 kommentarer:

  1. Usch, tandläkaren är inte så rolig att besöka men ack nödvändigt. Härligt att unna sig ngt roligt efteråt. Du blev verkligen jättefin i håret, Jeanette!!
    Kram <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, snälla Linda! Känner mig som en ny tjej! hihi! Kram♥

      Radera
  2. Hvor lækkert hår du har :D og SÅÅÅÅ billigt. wow.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack,min sköna! Det var verkligen ett pris som passade min plånbok! Kram♥

      Radera
  3. Morrocan Oil-produkterna är jättebra! Håret känns verkligen friskare och håller bättre!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är jättenöjd! Blir så mjukt och fint! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥