Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 6 april 2013

En liten tripp

En väninna som är en fantastisk bilförare eskorterade mig till Stävie Bygata 80 i Furulund. Lovar att jag hade fått ha GPS på cykeln om jag skulle hittat dit...

Anledningen till besöket var att jag hade vunnit en fin svart stråväska på Facebook som skulle avhämtas i butiken, The Hillz.


Tack så hjärtligt för den fina vinsten!

Stina, min väninna blev väldigt glad när hon
fick den i present av mig.



En liten söt butik med kläder och inredningsartiklar.


Stina fotograferade vinnaren när hon betalade i kassan.
Kolla in de rosa sakerna på hyllan för vad som hände med mina ögon
vet jag inte... hihi.

Posen är det ju inget fel på men blicken...

Antingen skulle jag se så där förbaskat snusförnuftig ut 
eller
så hade helt enkelt Stina kört slut på mig
då det här var vårt sista stopp
efter en mysig heldag i LUND.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥