Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 15 april 2013

Ett dyrt kapitel



Ibland undrar jag hur mycket pengar jag har spenderat genom åren på tamponger och bindor. Det är ju något nödvändigt ont som måste inhandlas. Men nu har jag fått ett gratis utskick från reddville.se
Det kan du också få om du klickar in på länken och anmäler dig.

Där kan du också prenumerera på tamponger från 19 kr / månad och skapa ett innehåll som passar just dig.



Den här kampanjen är det Oriptan som är sponsor 
och det är ett receptfritt läkemedel
vid akut behandling av migränanfall.

Vill du veta mer så kika in HÄR!


2 kommentarer:

  1. Visst är det bra?? Jag missade visst att svara på ngt och straffades ut, men jag ska se om jag kan få komma tillbaka;)

    SvaraRadera
  2. Kan inte bli bättre. Inget kul att lägga ut pengar på precis. Trevlig helg!♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥