Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 5 april 2013

Hoppas få prisa våren



Den här veckan hörde jag världens sötaste kommentar när jag var med en gullig väninna och köpte pannåer. Kanske blir det varmt och soligt i helgen och då kan jag vara ute på Bakgården och måla...

Jag var lite orolig för om målardukarna gick in i bilen. Ville köpa de som var 80x80 cm. Då svarade min kära väninna:

- Det går fint. 80x80 är ju nästan en FYRKANT

Som vi skrattade. Och det bästa av allt är ju att hon inte skäms utan är generös och bjuder på den här på bloggen.

HA EN FINFIN FREDAG!



2 kommentarer:

  1. Hahaha... ha en skön helg både med fyrkant eller utan?! ;)

    Kram från mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önska dig detsamma, min fina vän! Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥