Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 13 april 2013

Hör & Häpna

Denna lördagsmorgon vaknade jag klockan nio. Kommer inte ihåg när det hände sist. Njuter av lugnet och mitt morgonkaffe, men saknar min morgontidning så otroligt mycket. Det är en helt annan känsla att vända blad för blad än att hoppa rundor på hd.se och klicka hit och dit. Har man inte råd så har man inte det...

Men nu ska jag ut och röra på mig, fixa lite ärenden och sen ska jag ha en "ta hand om mig själv-dag" och se till att jag känner mig så fin som det bara går inför kvällens TJEJMIDDAG. Ska sannerligen bli toppenkuligt!

Men drinkarna hoppar jag över och tar med mig Pepsi-cola.
Vet om att jag kan ha precis lika kul utan att dricka alkohol 
som jag tycker smakar illa.

Så, klackarna i taket
&
  jag önskar er en skön lördag!



2 kommentarer:

  1. Hej! Ha en underbar Tjejträff i kväll! Ta hand om dej ! Kramiz Cecilia

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥