Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 11 april 2013

I raketfart

Vaknade sent för att jag har fått nya mediciner som gör att jag verkligen kan sova. Fixade till mig. Var och köpte blommor. Besökte Housing och kramades med Linda, min vän. Tävling på gång! Till Maddes café och köpte fika. Hem till Sofie och Nellie. Fika med massor av Nelliebus. Fina Sofie fixar mina ögonbryn. Tack, snälla! Rusar iväg till världens bästa kurator för samtal. Handlade hem en massa mat eftersom sonen och flickvännen är hemma igen.  Osv. osv...

Blir trött bara jag läser vad jag har skrivit. Men det har varit en härlig dag och jag fick också en otroligt underbar inbjudan som gjorde mig så rörd, men det kanske jag berättar om imorgon.


Vet om att jag är lite rörig och förvirrad men DE FLESTA som gillade mig innan
skilsmässan verkar inte bry sig om detta och det gör mig glad.

Jobbar stenhårt MED MIN SJÄL och med nya mediciner en tid framöver
så ska jag nog hitta tillbaka till den jag också gillade,
MRS. JEANETTE!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥