Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 18 april 2013

Idag damp den ner



och bara den rosa texten på brevet och de vackra frimärkena 
gjorde mig glad.



I brevet fanns det här gulliga kortet
med tips om nagellack som matchar ringen.
Så kul!
Tack Jenny
som har webbshopen





Tack så hjärtligt för den fina rosa ringen!


Ni ser att det lönar sig att vara med och tävla.
Jag vann den  här på Facebook hos


och hon var så mysig som hörde 
av sig och berättade att hon hade en 
blogg också:


Nu ska jag gå runt och vara fin hela våren & sommaren!






8 kommentarer:

  1. Grattis till den fina ringen.
    Jag kollar din FB sida då och då för att se om jag hittar någon rolig tävling. Nu hoppas jag bara att jag vinner någongång :)

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag hoppas på tur för din del också! Trevlig helg!♥

      Radera
  2. Grattis :) vilken fin ring du vann!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hjärtligt! Kram & Trevlig helg!♥

      Radera
  3. Men så fin!!!!! Grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, fina du! Ha en mysig helg och hoppas att vi ses på torsdag! Kram♥

      Radera
  4. Kika in hos mig på min bloppis!
    Massa fina grejer till riktigt grymma priser! :)

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥