Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 7 april 2013

Käk-kramp


Denna vilodag har varit överaktiv, men med så mycket positiv energi som jag har samlat på mig, så räcker det säkerligen till nästa söndag. Fixat & Donat i huset i morse tills staden hade vaknat, solen tittade fram och graderna steg på termometern. 

På cykeln och ut till Borstahusen för en träningsrunda längs stranden. Hem igen och en snabbdusch. Hämtades av min söta väninna Stina och som vanligt snackade vi allvar och sen en massa skoj så att vi skrattade så att käkarna gick ur led.

Bilen for ut på landet till en underbart vacker butik, Enkla ting. Men för min enkla plånbok var där inte mycket att hämta då allt var väldigt dyrt. Men att hämta inspiration och drömma, kostar inget.

Mot Väla och sen for vi runt i olika butiker tills vi fnittrade som två "fjortisar". Då kom vi på att vi hade ju inte ätit något. Käkade gott och fick upp blodsockret och sen shoppades det lite blommor och ett fint hjärta till Bakgården.

När vi åkte hem började vi prata om en del kvinnliga problem och min kära väninna skrattade så hon höll på att köra av vägen. Så nästa gång bjuder jag på resan och då blir det tåg eller buss. Men nu ska jag snart ta min käkträningsvärk, som är alldeles underbar, och gå och knyta mig. Så, sov sött alla!

TACK, KÄRA STINA! SER FRAM EMOT MORGONDAGENS GÅVA I BREVLÅDAN OCH SKA SE OM JAG KAN BLOGGA LITE OM DENNA VIKTIGA MEN SÅ SKOJIGA FRÅGA!

"Den egentliga kärnan i all vänskap och kärlek är detta,
att man lika gärna delar sin väns lidande som hennes glädje."


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥