Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 27 april 2013

Lunchdate


Lördagen drar igång med en lunchdate med en fin väninna på stan. Tror nog att det blir en del kikande i olika butiker också. Kanske hinner vi med att säga ett och annat ord till varandra också hihi, för det brukar ju inte kvinnor som träffas undvika precis.

Hämta medicin till Katten Prinsen måste jag också göra och sen får jag se hur han mår om jag kommer iväg på mer kuligheter idag. Men, jag klagar inte för jag är nöjd med det lilla & vackra i vardagen, även om det är helg. 

Hemma börjar tavelmålandet att vakna till liv igen så det finns massor med mysiga saker att göra, om jag känner för det, annars kanske jag gör precis ingenting.






2 kommentarer:

  1. SV: Tack för din underbara kommentar!

    Efter att ha loggat in och läst alla kommentarer på bloggens facebook sida och här i bloggen så är jag glad att vara tillbaka och att radera bloggen knappen inte fungerade när jag var som mest ledsen!

    Sköt om dig och tack ännu en gång!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var inget! Jag skrev från mitt hjärta hur jag känner för ämnet du skrev om.
      KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥