Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 28 april 2013

Njuter av livet som det är

Lördagen var så mysig med väninneträff och lunch på Maddes. Några små fynd blev det också. Påulander Designs fyndhörna är perfekt för mig och min plånbok. Har letat efter en fin vit underklänning och 90 kronor är värsta fyndet. En vacker cerise tunika för 100 kronor unnade jag mig också för vem vet vad som händer på Valborgsmässoafton. Så nöjd och glad.



Älskar vackra & romantiska spetsar.


Underbara blommor i ovankanten.

Sen hade jag en fantastisk kväll med en person som verkligen förstår mig och gillar mig precis som jag är. Tack, för allt!. Hur mysigt och betydelsefullt som helst!!! Du ger verkligen mig den EGOBOOST jag behöver...

Glömde ju skriva att jag fick tag på Katten Prinsens medicin också efter besök på flera apotek. Nu ska jag bara lyckas med att få i honom den också... Inte helt enkelt med en så bestämd herre!!!



 Idag skiner solen och det tänker jag njuta av hela dagen lång. Söndagen kommer jag att spendera på bakgården för nu är det dags och nu vågar jag låta alla de blommor som har stått inomhus och väntat, få komma ut i friheten och njuta av våren och den kommande sommaren. 

Den här helgen har jag mått rätt så bra och tagit chansen och njuter av livet
och första gången på länge känns det helt okej och mer därtill.

HA EN FINFIN SÖNDAG!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥