Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 14 april 2013

Pladder & hög mysfaktor


Nästan redo för party.
Lite hårfix kvar.


Värdinnegåvan inköpt på 
den härliga butiken
Florist Galleriet.

Anette bjöd på en underbart god middag med lövbiff i en supergod sås, sallad & pressad potatis.


Sen blev det kaffe & efterrätt och då ångrade jag mig nästan, men bara nästan, att jag tog om av den goda middagen.

Tog om en gång till...

En superb cheesecake dekorerad med vackra bär och som ni ser
blev det inte mycket över...


Tack så hjärtligt Anette för en sagolik kväll med mycket pladder och många goda skratt.

Du är en otrolig kvinna som är så omtänksam och klok. Tänker idag på alla fina ord du gav mig på vägen in i min nya framtid.

Dessutom serverade du den bästa tänkbara dryck till mig och det hade du absolut inte behövt göra.

Hade ju med mig egen alkoholfri dricka, men du tänker på alla detaljer och bryr dig om...

TACK TILL ALLA ER SKÖNA TJEJER SOM VAR DÄR!
 NI GAV MIG 
POSITIV GLÄDJE & ENERGI!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥