Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 22 april 2013

Planterar & Fundiderar


Fundiderar på om det är lönt att fixa naglarna innan jag är klar med allt vårröj på Bakgården. Men till på torsdag ska dom vara fixade för då bär det av till Helsingborg på event, det lovar jag.
Planterat Aloe vera som jag fick av en söt vän.


Planterat tomater och fick även tre små söta plantor med svarta tomater
som jag har satt. Tycker att det kan vara sol och varmt nu varje dag
då det är som balsam för själen för mig och följa, pyssla & vattna
 alla
plantor.

Ännu är det inte så illa så att jag snackar med dem. Men det kanske är dags...

Är ju så glad för min blogg men det är svårt att skriva ibland nu. När jag var gift
så visste ju min man allt om vårt liv och läste vad jag skrev, men nu känns det ibland
svårt att vara privat, sen vi skildes.

. Vill ju kunna leva mitt eget liv ifred utan att han vet vad jag gör eller 
köper eller gillar eller ska resa till eller ska träffa... Tror ni förstår vad jag menar.
Jag vet ju inte vad han gör i sitt nya liv...

Vill verkligen inte att bloggen bara ska bli en reklampelare även om jag tycker att 
det är kul att tipsa om olika saker.

Jag tror att jag planterar en blomma till och sår lite gräslök
och 
fundiderar
vidare 
på bloggens att vara eller icke vara...

Men det är så kul ju!!!





8 kommentarer:

  1. Jag hoppas du kommer fram till bloggens vara och helt enkelt låter tiden nå ann... Tror att det tids nog kommer kännas mer "normalt" framöver när allt lagt sig lite <3 massa kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så klok min fina Snudda! Kram♥

      Radera
  2. Jeg håber du bliver.... blæs på at din tidligere mand måske læser med - lev dit liv.

    Jeg er ved at gå i krampe af misundelse over alle som skal mødes på torsdag i Helsingborg. Ville ønske jeg kunne være med, men håber I alle får nogle dejlige timer sammen og viser en masse billeder derfra :D

    Kram /
    http://www.schousnigel.se/opslag-pa-facebook/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, kära Ann! Så synd med eventet för det hade varit så kul att få träffa dig! Visst blir det bilder. Kram♥

      Radera
  3. Har han inget bättre för sej än att läsa vad exfrun gör är det lite synd om honom;)
    Balkongen är INTE fixad...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nå men det kommer fler fina dagar för balkongfix, ska du se! Kram♥

      Radera
  4. Hans nuvarande läser det dagligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är tur att det inte bara är jag som är glad för bloggen. Så jag tänker fortsätta med den. Har många dagliga läsare som jag inte vill göra besvikna. Kram♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥