Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 8 april 2013

Struntar i vilket!

Nu följer jag min Hortensia som har vackra vårknoppar och ski##r i väderlek och temperatur. Inget mer April-April-snö ska kunna lura mig på våren mer och hindra mig från att blomma ut igen. 


Ser precis som jag lite grå och suddig ut.
Men nu är det baske mig dags att vakna till liv igen.

Hade ju nästan glömt bort att våren och sommaren 
är mina favoriter.

Nu tänker jag försöka att ge mig ut från huset
och "fronta" alla hårda ord och allt skitsnack 
som pågår bakom min rygg.

Om jag skaffar några ovänner på vägen spelar ingen större roll,
för tål de inte att höra sanningen, så var de ändå inga äkta vänner.

Kanske åker solstolen upp från källaren i eftermiddag???
Säkert VÅRTECKEN!

Men först väntar ett givande samtal med min psykiatriker
om hur jag ska ta mig an livet på MITT allra bästa SÄTT.





4 kommentarer:

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥