Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 21 april 2013

STYLIGHT


Jag hittade ett mode-community där man kan kolla runt på mode & accessoarer från olika designers och butiker. Här finns modeartiklar från 4000 märken. Gillar när jag kan hitta saker snabbt utan att behöva hoppa från den ena webbshoppen till den andra. 

STYLIGHT registrerar du ett kostnadsfritt medlemskap och sen kan shoppingturen starta. Du kan gilla produkter genom att "hjärta" olika produkter och så samlar du de på din profilsida. Det är ju inte alltid som plånboken tillåter att man köper allt fint som man hittar när man kikar runt och då kan det vara bra att ha det du drömmer om sparat.



Om du vill kan du kombinera ihop olika artiklar och göra dina egna " Fashion mood boards" med snygga outfits.

Nu planerar jag för sommaren och det här skulle jag gärna gå på fest i en ljum sommarkväll så kika gärna in på min board:



MYCKET NÖJE!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥