Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 15 april 2013

Tävling med sommarfina vinster

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!





Nu är det dags för en ny tävling.
Den här gången kommer vinsterna
från den underbara butiken 

Där kan du hitta inredningsartiklar
 för rummet inne & rummet ute.

Var med och tävla om följande
Shabby-Chic-vinster:

Trälåda med texten: Smått & Gott


Trälåda med texten "Fika"


En hjärtformad ask 
som du kan spara små saker i
eller ha som sockerskål mm.





TÄVLINGSREGLER:

1. Gilla HOUSING på Facebook HÄR!
2. Skriv en kommentar om vilken av vinsterna du önskar och varför just den.
3. Dela tävlingen på Facebook.
4. Skriv ditt namn/mejladress!

LYCKA TILL!

TÄVLINGEN AVSLUTAS
PÅ SÖNDAG
21/4
KLOCKAN 18.00


BESÖK GÄRNA




25 kommentarer:

  1. Ohh jag skulle så gärna vilja vinna den fina Fika-korgen, anledningen är att jag inte har någe att servera fika i:(
    Gillat på fb och delar!
    Agnieszka Gackowska

    gackowskaagnieszka@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Tänk så länge vi fått vänta på det nya trädäcket få fika.
    Väljer fika lådan såklart.


    falt.asa@bredband.net

    SvaraRadera
  3. Klart jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin). Jag är ju en riktig fika-tjej så ett kakfat vore toppen att vinna & fylla med en massa gotter som jag bakat :)
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  4. Självklart vill jag vara med, gillar massor/delar vidare till min Fb-sida (Renate Wretefelt). Jag gillar hjärtan och en hjärtformad ask skulle jag bli glad över där jag kan förvara små pryttlar.

    Mvh Renate
    wretefelt@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag är så klart med. Skulle vilja vinna "Smått och gott" lådan.
    Behöver verkligen något att lägga alla smågrejor som jag och barnen har liggandes överallt :)

    Kram Mari Mårtensson

    marimartensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar! Vill gärna vinna en fikakorg!
    Kram Camilla
    67camilla@bredband.net

    SvaraRadera
  7. Jag skulle så himla gärna vilja vinna fikakorgen! =D Den är så fin och den skulle bli så uppskattad här hemma! (Speciellt när jag fyller den med kakor, och bullar förstås, haha!)

    Har gillat och delat på facebook!

    Sophie Michelle Persson
    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  8. Smått o gott passar i detta hus, så allt kan samlas på ett ställe. Anne-lie_66@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Heeej :-)
    Jag är med! Självklart vill jag vinna FIKA lådan då jag är en fikaholic hihi
    Gillar Housing och delar på FB!

    SvaraRadera
  10. Hej Jeanette!

    Åhhh, vilka fina vinster :o) Jag som älskar Shabby chic vill självklart vara med - gillar massor och har delat tävlingsinlägget på min FB-sida!

    Skulle gärna vilja vinna det fina hjärtat :o) Älskar hjärtan :o)

    Har gillat och delat i namnet Maud Sundgren och min mailadress är

    maud.sundgren@gmail.com

    Tack för en fin tävling och ha en fin helg!

    Kram
    Måddan

    SvaraRadera
  11. Camilla Bergströmapril 19, 2013

    Hej Söta du <3
    Gilla ju gofika ;) så fikakorgen :)
    Finns ju en massa fint där.
    Gillar och delar i mitt namn Camilla Bergström
    millabergstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Skulle gärna vilja vinna den hjärtformade asken. Den skulle få ligga på byrån i sovrummet. Med massa smycken i :) Har gillat och delat .
    Sofia wikström
    sofiawikstrom@hotmail.se

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥