Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 25 april 2013

Två fixade av tre


Jag lagade kranen och om man inte sätter full sprätt på den så sprutar den inte åt sidorna mer. Fick rensat brunnen i tvättstugan så nu rinner inte allt vattnet som spolas ut från tvättmaskinen ut över golvet mer. Sen torkade jag tvätten utomhus. Vilken vårkänsla!

Men Katten Prinsen vann kampen om att gå ut och bli kammad, men den vinsten unnar jag honom för han mår inte alls bra idag och får gärna bara vara inne i huset. Jag ställde in Eventet i Helsingborg och vi är hemma och myser. Imorgon blir det veterinär-besök för mitt minsta lilla hjärta, som är så gosig...


Filt i munnen och sömn i ögonen...
Kan inte bli bättre, enligt Katten Prinsen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥