Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

fredag 19 april 2013

Vackra minnen

Håller på sedan länge att göra om i sovrummet. Delar ju fortfarande säng med en man, men en som är väldigt lurvig. Katten Prinsen älskar att ligga kloss intill mig och han sprider en värme som slår vilken väremedyna som helst. Men nu när våren är kommen så får jag bädda i båda sängarna så att jag kan förflytta mig en bit när han har somnat. Han ligger gärna på tvären i sängen också,,,

Packar ner vackra minnen från livet som var och försöker pimpa om rummet helt och hållet. Tog ner en tavla idag som har betytt mycket för mig i mer än 25 års tid. Den har märkts av tiden som gått och först tänkte jag kasta bort den för att gå vidare...

Men, sen ångrade jag mig för en dag kanske jag kan se den som ett kärt minne igen! De tre första rosorna som jag fick av min fd. man. Fast då var vi bara ett ogift par och rätt så unga och rätt så "nyträffade" och väldigt nyförälskade...






2 kommentarer:

  1. Kul att du uppskattar vad jag skriver

    Funderar på om jag skall fråga vad alla andra tycker i en enkät på min blogg

    Ha en fin helg du med

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥