Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 29 april 2013

Var har jag varit?

Kommer knappt ihåg alla ställen som jag var på under lite mer än tre timmar idag. Netto i Landskrona, Plantagen vid Rydebäck, Sörens granna blommor ute på vischan någonstans, Tullstorps blommor och till sist Ö&B i Landskrona.


Sommar!!!

Måste testa den givetvis.
Men den var för liten...


Önskar mig!!!


Klart att plocka direkt, men så dyrt...

Vacker! Kikade bara på den.,
men köpte den inte
även om den var rosa.

Det fanns hav med vackra blommor...

Nog var det öppet hos Sören alltid,
 men varken jag eller min väninna
hittade några där.

Vilket namn på en butik, mitt ute på landet...


Hittade många fina och billiga plantor som jag ska
pynta med på framsidan av huset så fort solen tittar fram.

De flesta och bästa hittade jag på Netto för 10 kronor styck.


I den här butiken var jag lite poppis!!!

I morgon eller en annan dag så ska jag fotografera mina fynd.

En supermysig förmiddag och jag tackar min väninna Anne-lie
för att hon kör hårt med mig!
Det behöver jag...



2 kommentarer:

  1. Härligt & så fin du är :)
    Ha en skön 1-a Maj/Kram Annmi

    SvaraRadera
  2. Tack, kära du! Hoppas du hade en bra dag! Kram♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥