Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

måndag 6 maj 2013

En bra start

Fick en underbar start på min morgon idag. Så nu ska det fejas och fixas hela dagen lång. Imorgon ska huset visas och då får det ju se rent och snyggt ut.

Sen ska det fixas med mina tavlor för glatta livet. Kulturnatten närmar sig och då måste allt vara fix färdigt. Tänker också hinna med att njuta av en god glass i solen idag.




Men vet att kvällen kommer avslutas på ett härligt sätt också så då gör det inget att dagen innehåller en hel massa städande och tvättande...






6 kommentarer:

  1. Vad härligt att läsa att du fick en bra start på dagen :) Hoppas städningen förflyter utan problem. Ha en underbar dag nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart <3 håller tummarna för att visningen imorgon leder till köp och att kvällen blir trevlig. Behöver nog bli lite uppdaterad angående du vet vad Kramar i massor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Lovar att uppdatera dig! KRAM♥

      Radera
  3. Svar
    1. Tack, det lovar jag! KRAM♥ Du också!

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥