Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 1 maj 2013

Tiden försvann

Om sanningen ska fram så vet jag inte vart tiden har tagit vägen de sista två dagarna. Äntligen mår jag lite bättre och kan börja känna känslor av mig själv. Jag kan skratta, gråta en liten stund eller helt enkelt känna mig lite upprymd och lycklig. Allt är inte en enda röra i mitt huvud utan sakta men säkert går jag från klarhet till klarhet. Underbart!

Sen har jag hunnit med något annat också, fast det är lite hemligt, så det behåller jag för mig själv. Men jag kan avslöja så mycket som att det har fått mig att ta ett eller kanske rent utav två steg uppåt på min "självkänsletrappa". Underbart!

Katten Prinsen har varit lite piggare nu och idag gick han till och med ut en sväng på Bakgården och kände lite på solens varma strålar. Han äter lite bättre också. Underbart!


"ATT KÄNNA TACKSAMHET
UTAN ATT UTTRYCKA DET
ÄR SOM ATT SLÅ IN EN PRESENT
UTAN ATT GE BORT DEN"

SOV SÖTT!


10 kommentarer:

  1. Camilla Bergströmmaj 01, 2013

    Låter härligt, både för dig o missen <3

    SvaraRadera
  2. Underbara rader att läsa <3

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att både du och kissen är på väg åt rätt håll..kram

    SvaraRadera
  4. Så härligt att läsa, Jeanette :)
    Stor kram till dig <3

    SvaraRadera
  5. Ingrid Leppänenmaj 02, 2013

    Härligt! Du är verkligen på G!!! :)

    Stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja , nu så... Tack,min vän!KRAM♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥