Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 23 maj 2013

UTFÖRSÄLJNING

På grund av utrymmesskäl och för att fira att Landskrona fyller 600 år säljer jag ut en del målningar på Butik HOUSING, på Facebook och här på bloggen.

Välj två målningar för 600 SEK! Först till kvarn! Lämna en kommentar så reserverar jag tavlorna till dig. Köparen står för frakten.

Albumet med alla tavlor hittar du HÄR på Facebook!

Här kommer några exempel:


Midsommarnattsdröm.
 Denna natt skapas många nya liv eller drömmar om kärlek då du sover med blommor under din kudde. 70X50cm.


Tillsammans. 
Som ett par "tassels" måste man som par eller vänner stå sida vid sida och kunna älska att "hänga" med varandra så fort tillfälle ges i vår stressade tillvaro. 80x60cm


Kärleksgåva.
 Ett tips till mannen är att aldrig köpa ett för stort fång röda rosor då det kan väcka en misstanke. Vad har han nu hittat på? Köp ett stort fång av en annan sort. Ingen blomma som sticks men gärna någon som sticker ut.
70x60cm.


Framtiden är vår.
 Inramad med svart ram .
 "Futurum nobis est". 70x50cm.


Bara kärlek.
 Det kan människan leva länge på. 50x40cm.


Att se upp till någon.
 Det är aldrig fel att våga göra det... 80x60cm.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥