Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 30 maj 2013

Vår tid är nu

Efter att ha lämnat Katten Prinsen igår så har det känts så tomt i huset. I morse kom jag att tänka på att våra liv är så bräckliga och en dag kan det bara ta slut helt plötsligt.

Så idag tog jag modet till mig och ringde upp någon som jag inte har pratat med på många år och det har jag verkligen saknat.

Över en slät kopp kaffe, då han kom till mig, pratade vi om dåtid, nutid och framtid. Vi skrattade och grät men det var så mysigt. 

Vissa betydelsefulla människor kan man vara ifrån hur länge som helst. men när man får chansen att träffa dem igen, så tar man bara vid där man slutade sist och umgås med varandra utan en massa hat eller frågor. 

Det var min PAPPA som kom och gav mig några goda råd idag och jag är så tacksam för det. Även om vi inte hörts av på många år så älskar vi varandra lika mycket ändå. En bra dag idag, helt enkelt!




4 kommentarer:

  1. Så härligt...Lilla Pappsen ♥
    /Kram Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns alldeles underbart skönt i mitt hjärta! Kram♥

      Radera
  2. Så rörd jag blir nu... Stor kram till dig. <3

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥