Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 1 juni 2013

Att gå på dejt

Det är inte alltid så enkelt att komma på hur man ska lyckas göra en dejt romantisk, speciell och perfekt. Det är en hel del saker som spelar roll faktiskt. Om man inte känner varandra så väl är det ju svårt att välja något som den andra gillar eller vilken ålder och fysisk kapacitet paret är i. Det kan bli mycket som blir perfekt, men man kan ha oturen att misslyckas och då infinner sig kanske inte den rätta romantiska känslan. Och det önskar man inte något par.


Jag har fått äran att gästblogga hos Upplevelse.com
om vilka aktiviteter jag skulle välja att göra på dejten.

Blir du nyfiken på vilka val jag gjorde?
Kika in här!


2 kommentarer:

  1. Ska kika in där snart men först vill jag önska Dig en fin kväll! Kram

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥