Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 30 juni 2013

Att lyxa till det

Älskar att lyxa till min outfit med ett smycke. Här kommer några av mina favoriter från Wanderlust by EMN. Företaget annonserar nu också på min blogg och du hittar annonsen högst upp i högerspalten. Känns kul att kunna bära accessoarer och kläder från ett lokalt företag i Landskrona. 


Emelie Nilsson
Företag
Wanderlust by EMN
Contact: wanderlustbyemn@hotmail.com
Follow on Instagram: wanderlust_by_emn

Armband 50 SEK

Finns i olika färger.

Långt halsband 150 SEK

Armband 100 SEK

Långa halsband 150 SEK

Halsband 100 SEK

Armband 70 SEK

Armband 70 SEK

Vristkedja 70 SEK

Långt halsband 140 SEK

Skinnväskor i olika färger och med olika mönster.
450 SEK

Jumpsuit 
250 SEK

Ringar 120-150 SEK

Mejla Emelie på

Contact: wanderlustbyemn@hotmail.com

eller skriv en kommentar
i kommentarsfältet
så förmedlar jag ditt 
köp!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥