Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

torsdag 27 juni 2013

Wanderlust by EMN

Hi there,
Jeanette Ståhl just shared an Instagram photo with you:


"" memento mori" 


 Jag är inte precis den rockiga typen som bär dödskallar. Men idag blev jag så glad när jag fick detta vackra armband av Emelie som driver företaget #Wanderlust by EMN. Hennes smycken hittar du på Facebook . Och dödskallar inom konsten symboliserar ovan latinska uttryck som betyder " Kom ihåg att du är dödlig". Passar mig perfekt eftersom jag tänker leva resten av mitt liv som om varje ny dag vore den sista. Tack! Gåvan betyder jättemycket för mig då jag tycker otroligt mycket om dig"




Det går bra att skriva en kommentar här om du är intresserad av någon produkt eller har några frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥