Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

söndag 16 juni 2013

Jorgubbsfläckar och tomatkyssar

Den som kommer hem ren efter en picknick har nog inte varit på picknick... Var både genomblöt och totalt nedfläckad och sönderpussad när jag kom hem. Älskar kalas där flera generationer möts, leker, äter, umgås och byter pussar och kramar, speciellt tomat och jordgubbskyssar fyllda med kärlek från de små söta 1-åriga töserna... hihi!


Den skånska flaggan blåste omkull ett par gånger igår
och det var tur att grillen var stor för det var många hungriga
gäster.

STOR ELOGE TILL GRILLMÄSTARNA!


Brännboll på största allvar
men med så mycket
småkiv & goa skratt.

Domarna var stränga men rättvisa...

Liten & Stor

TACK FÖR EN UNDERBAR 
EFTERMIDDAG 
&
KVÄLL!





3 kommentarer:

  1. Oooo..Jaaa,visst är så'nt mysigt :)
    Ha en fin Söndag/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  2. Det var en underbar dag! Hoppas du hade detsamma och jag önskar dig en fin midssomar-vecka! Kram, fina Annmi!♥

    SvaraRadera
  3. Midsommarvecka menade jag, så klart!♥

    SvaraRadera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥