Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 12 juni 2013

Släktmys


Har haft en riktig mysig och lugn dag. Min Pappa kom hit med min fina faster och min superroliga farbror. Vi drack kaffe på bakgården och tittade på mina målningar.

Sen blev det en promenad ner till Slottscaféet och där bjöd Pappa oss alla på lunch. Det var riktigt god mat, men Pappa blev lite besviken på salladsbordet då han hittade en marinerad fluga på tallriken.

Efter lunchen blev det promenad ner till Citadellområdet och vi gick och pratade och delade många skratt. Vi beundrade den ena kolonin efter den andra och sen fortsatte vi en runda ner om slottet där det inhandlades glass.

Vi såg några söta små ankungar som jag försökte fotografera med mobilen, men dom syns knappt. Fast slottet speglar sig vackert i vallgravens vatten. Verkligen en riktig mysdag och så kul att få mysa med mina härliga släktingar som jag inte har träffat på 13 år. 

Nu hoppas jag på att inleda lite kontakt med mina kusiner också för vi har delat många fina minnen i vår barndom och skulle nog ha mycket kul att prata om då vi är i ungefär samma ålder. Känns bra i mitt hjärta att få dela mitt liv med min släkt.




2 kommentarer:

  1. Härligt med släktmys/Kramar Annmi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var underbart! Kram till dig, fina Annmi!♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥