Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

onsdag 17 juli 2013

Ännu en grå dag

Nu börjar jag tröttna på den svenska sommaren. Det är varmt ute och det är ju skönt, men himlen är grå och solen lyser med sin frånvaro. Önskar att jag kunde boka en resa till mitt favoritland Turkiet där det alltid är supervarmt och jag kan sola och bada varje dag. 

Men det gäller att göra det bästa av alla sommardagar och därför tänker jag ta chansen och deltaga i en tävling på Instagram arrangerad av Ticket, där man kan vinna en resa för 60.000:-. 

Det är väldigt enkelt att vara med.

  Följ bara stegen nedanför:

1. Gå till din närmaste Ticketbutik.
2. Fota och förmedla resglädje framför kataloghyllan!
3. Dela bilden på Instagram med hashtag #rättresa. Samla likes!

Alla ni som känner mig eller följer bloggen vet att jag älskar att tävla och förstår nog att denna tävlingen kan jag bara inte missa. För vinner jag 60 000:- kan jag ju unna mig en häftigare resa till ett land i världen som jag aldrig har besökt. Det är verkligen en kul och spännande tävling. Så nu hoppas jag på tur och sol & värme i ett exotiskt land.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥