Kontakta mig!

Kontakta gärna mig!

jeanette-stahl@hotmail.com

lördag 6 juli 2013

Äntligen dags

GOD MORGON!

SOLEN SKINER OCH HIMLEN ÄR BLÅ. ÄR SÄKER PÅ ATT DET KOMMER BLI EN UNDERBAR SOMMARDAG.

DET HAR VERKAT LITE ONÖDIGT ATT SKAFFA NYA SOMMARSKOR. MEN NU ÄR DAGEN KOMMEN DÅ DET ÄR HÖG TID ATT BÄRA NÅGOT SVALARE PÅ FÖTTERNA.

BIANCO FOOTWEAR HAR NU EN RIKTIG SUPERREA OCH HÄR KOMMER NÅGRA TIPS. DE HAR GOD SERVICE OCH ÄR HUR ENKELT SOM HELST ATT RETURNERA VARORNA OM DE INTE PASSAR.

KLICKA EN PÅ EN PRODUKT DU GILLAR OCH VIPS SÅ ÄR DU I WEBB-BUTIKEN.

MYCKET NÖJE!


4 kommentarer:

  1. Visst var det härligt att se Borgs matcher

    Skall tipsa sambon om Bianco

    Ha en bra helg du med

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack♥ Detsamma önskar jag er. ♥

      Radera
  2. Bianko har bra skor! :) Kul med rea!!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gillar också deras skor eftersom många skor är i skinn och REA är aldrig fel. ha en härlig helg. KRAM ♥

      Radera

♥♥♥Skriv något så blir jag glad och försöker att återkomma till dig! TACK!♥